dilluns, 9 d’octubre del 2017

Resum assemblea de dia 5 d´octubre de 2017

El passat dia 5 d'octubre vàrem celebrar l´assemblea anual de l´AMIPA. Sentim molt la nombrosa falta d'assistència a la nostra crida però hem de dir que vam sortir molt agraïdes i engrescades per les ganes que mostraren els presents! Aquí teniu un resum dels punts que es varen tractar i de les propostes que varen anar sorgint.

1. Estat de comptes:
A dia d´avui al compte de l´associació hi ha 8.120,75€. Dels darrers moviments cal destacar:
- ingrés de 5.880€ dels llibres del curs, de Rotger ja ens han descomptat 3.500€ i encara estam pendents del cobrament de més factures. Pensam que potser quedi un benefici molt petit, com a molt 100€.
- ingrés de 2.085€ de les quotes de socis (totes les famílies del centre són sòcies!)
- ingrés de matinera de 185€ dels que s´han de descomptar 180€ del sou de la monitora (per primer cop l´escola matinera, al mes de setembre, ens deixa benefici!!!)
- ingressos de menjador a compensar amb el pagament a l´empresa de càtering (ja hi ha una mitjana de 10 nins/dia, molt nombrós en comparació a anys anteriors). De menjador l´AMIPA ja només assumeix enguany la mitja hora que la monitora té per fer net després de les 16h. Aquesta despesa s´està intentant compensar amb subvencions i altres ingressos.

Per tal de reduir despeses una família s´ofereix a preguntar a una empresa de busos per aconseguir els viatges de les excursions a millor preu i estalviar un poc per aquesta banda. Molt agraïts per la seva oferta i proposta!!!

2. Pel que fa als serveis:
Pel que fa a matinera i menjador estam molt contants de com ha començat el funcionament del servei. Cal destacar que enguany hem aconseguit que l´empresa de càtering s´encarregui de pagar les 2 hores de menjador i cangur de la monitora encarint 0,25€ cada menú. Ens sembla una passa molt important per a garantir la continuïtat del servei sense que l´AMIPA hagi de tenir pèrdues com en anys anteriors. A més hi ha una mitja de 6 nins a matinera i 10 a menjador. Estam molt contents per la gran col.laboració de les famílies per poder mantenir aquests serveis.  
Per altra banda, ja s´han formalitzat les extraescolars que es duran a terme: pàdel, judo i patinatge amb grups molt nombrosos i music together amb un grup reduït d´infantil al que encara s´hi poden afegir més infants.
Els dilluns es fa judo i patinatge a l´escola, els dimecres repeteix judo i music together i pàddel es reparteix entre el dimarts i els dijous.
Es comunica que espassarà una autorització a les famílies per saber si els nins que queden a menjador i/o extraescolars se n´aniran sols a la sortida del servei, si el venen a cercar els pares o altres persones. Un cop acabat el servei la responsabilitat dels nins recau en els pares o tutors i els monitors volen assegurar-se que els infants segueixen les indicacions dels pares. 
Qualsevol tema per convenir pagaments, canvis d´horaris o qualsevol altra tema que afecti a les activitats gestionaddes des de fora l´AMIPA (judo, pàdel i music together) es tractarà directament amb el monitor de l´activitat.

3. Propostes de finançament:
Per part de l´AMIPA ens hem posat en contacte amb l´Ajuntament per sol·licitar la seva col·laboració. El mateix dia 5 membres de la Junta es van reunir amb el batle i va quedar confirmada la seva col·laboració en la preparació del Concurs de contes de Sant Jordi que l´AMIPA fa 2 anys que organitza, i queda pendent que ens confirmi la possiblitat de rebre subvenció, la quantitat i el mode. 
També proposam promoure la venda de coques en dies com la celebració de la Duathló dia 3 de desembre o la vetllada de la fira. Es descarta fer-ho el dia de la trobada de pintors ja que consideram que hi ha poca participació.
A més s´ha entregat la documentació per sol·licitar la subvenció que ofereix la Conselleria d´Educació per a les despeses de les AMIPes.
A partir d´aquí sorgeixen diferents propostes molt interessants que estam estudiant, com: demanar a l´organització de la duthló o d´altres curses que es celebren al poble que destinin una part de la inscripció a col·laborar amb l´AMIPA.
Es proposa fer una subasta d´art o nit de l´art o vetllada musical familiar per recaptar fons a través de pintures o amb una petita entrada....
També es proposa, seguint el projecte de centre, celebrar amb tot el poble el Dia Mundial del Medi AMbient i vendre productes que els infnats hagin fet amb materials reciclats o reutilitzats.

4. Altres activitats:
Som partidaris de promoure també activitats no lucratives com l´escola de pares que intentam nutrir amb els cursos que ens ofereixen gratuïtament, primer, i després contractant ponents amb temes que vagin isorgint i interessin a gran part de les famílies. En aquest sentit proposam penjar aquí, al blog, les propostes que hem rebut perquè les famílies hi puguin fer una ullada i fer-nos arribar els seus interessos (hi ha xerrades sobre internet segura, educació emocional, promoció de la lectura, comunicació,....). Vos avisarem quan estigui penjat.
Volem repetir l´experiència de l´any passat amb la recollida de joguines i roba per a la Fundació Minyones que creiem va ser un èxit. Creiem molt important donar exemple a casa del que és la solidaritat i fomentar aquest valor en el nostres fills.
També prepararem el final de curs i col·laboració en altres activitats del centre.
Una família proposa la visita per part del centre a Mac Insular, en relació al tema de tractament de residus i reciclatge.
Es proposa dur endavant una diada de germanor de totes les famílies i mestres fent una excursió pel nostre entorn o algun poble proper i trobant-mos per gaudir de la natura i d´un dia lúdic tots plegats.

I així, amb moltes interessants propostes i molta participació de les poques famílies que acudiren a l´assemblea, continuam la nostra feina i engegam aquest nou curs. Gràcies!!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada